Gdzie doładować e-bilet?

E-bilet można doładować w Punktach Obsługi Klienta MPK oraz w wielu Punktach Doładowań usytuowanych na terenie Nowego Sącza.

Bilety jednorazowe można również zakupić przy użyciu telefonów komórkowych, wystarczy korzystać z darmowej aplikacji  Skycash, Mobilet

Punkty Obsługi Klienta (POK) – prowadzą sprzedaż biletów okresowych i doładowań elektronicznej portmonetki, przyjmują wnioski o wydanie i wydają e-bilet, przyjmują wnioski reklamacyjne:

POK Dworzec Autobusowy MPK
ul. Aleje Batorego 92
Czynne:
  • poniedziałek - piątek: 6:00 - 17:45 przerwa 16:00 - 16:30
  • sobota: 8:00 - 15:45
  • tel.: +48 18 473 69 01
POK ul. Rynek 27
Czynne:
  • poniedziałek - piątek: 8:00 - 15:45 przerwa 13:30 - 14:00
  • tel.: +48 18 473 69 03 (SPP)
  • tel.: +48 473 69 04 (e-bilet, KN)
POK Zajezdnia MPK
ul. Wyspiańskiego 22
Czynne:
  • poniedziałek - piątek: 7:00 - 14:45 przerwa 10:00 do 10:15
  • tel.: +48 18 473 68 09
POK Dworzec Autobusowy
Bulwar Narwiku
Czynne:
  • poniedziałek - piątek 8:00 - 15:45
  • 18 473 69 02

Punkty Doładowań prowadzące sprzedaż doładowań elektronicznej portmonetki

  • Nowy Sącz
      • Lwowska (Lidl)
      • ul. Lwowska/ Naściszowska
      • Ul. Staszica
      • Ul. Krakowska 29
      • Ul. Grunwaldzka 138
      • Ul. Kochanowskiego 34
  • Stary Sącz
    • Kiosk: TRAFIKA TABAK,Kazimierza Wielkiego 3, 33-340 Stary Sącz