Gdzie doładować e-bilet?
E-bilet można doładować w Punktach Obsługi Klienta MPK oraz w wielu Punktach Doładowań usytuowanych na terenie Nowego Sącza.
Bilety jednorazowe można również zakupić przy użyciu telefonów komórkowych, wystarczy korzystać z darmowej aplikacji Skycash, Mobilet
Punkty Obsługi Klienta (POK) – prowadzą sprzedaż biletów okresowych i doładowań elektronicznej portmonetki, przyjmują wnioski o wydanie i wydają e-bilet, przyjmują wnioski reklamacyjne:
POK Dworzec Autobusowy MPK
ul. Aleje Batorego 92
Czynne:
- poniedziałek - piątek: 6:00 - 17:45 przerwa 16:00 - 16:30
- sobota: 8:00 - 15:45
- tel.: +48 18 473 69 01
POK ul. Rynek 27
Czynne:
- poniedziałek - piątek: 8:00 - 15:45 przerwa 13:30 - 14:00
- tel.: +48 18 473 69 03 (SPP)
- tel.: +48 473 69 04 (e-bilet, KN)
POK Zajezdnia MPK
ul. Wyspiańskiego 22
Czynne:
- poniedziałek - piątek: 7:00 - 14:45 przerwa 10:00 do 10:15
- tel.: +48 18 473 68 09
POK Dworzec Autobusowy
Bulwar Narwiku
Czynne:
- poniedziałek - piątek 8:00 - 15:45
- 18 473 69 02
Punkty Doładowań prowadzące sprzedaż doładowań elektronicznej portmonetki
- Nowy Sącz
- Kiosk
- Lwowska (Lidl)
- ul. Lwowska/ Naściszowska
- Sklepy PSS Społem
- Ul. Staszica
- Ul. Krakowska 29
- Ul. Grunwaldzka 138
- Ul. Kochanowskiego 34
- Stary Sącz
- Kiosk: TRAFIKA TABAK,Kazimierza Wielkiego 3, 33-340 Stary Sącz