punkty sprzedaży

Punkty Obsługi Klienta (POK) – prowadzą sprzedaż biletów okresowych i doładowań elektronicznej portmonetki, przyjmują wnioski o wydanie i wydają e-bilet, przyjmują wnioski reklamacyjne:

                                    

Bilety jednorazowe można również  kupować przy użyciu telefonów komórkowych, wystarczy korzystać z darmowej aplikacji Skycash lub Mobilet.

POK Dworzec Autobusowy MPK
ul. Aleje Batorego 92
zobacz na mapie
Czynne:
  • poniedziałek - piątek: 6:00 - 17:45 przerwa 16:00 - 16:30
  • sobota: 8:00 - 15:45
  • tel.: +48 18 473 69 01
POK ul. Rynek 27
zobacz na mapie
Czynne:
  • poniedziałek - piątek: 8:00 - 15:45 przerwa 13:30 - 14:00
  • tel.: +48 18 473 69 03 (SPP)
  • tel.: +48 473 69 04 (e-bilet, KN)
POK Zajezdnia MPK
ul. Wyspiańskiego 22
zobacz na mapie
Czynne:
  • poniedziałek - piątek: 7:00 - 14:45 przerwa 10:00 do 10:15
  • tel.: +48 18 473 68 09
POK Dworzec Autobusowy
Bulwar Narwiku
zobacz na mapie
Czynne:
  • poniedziałek - piątek 8:00 - 15:45
  • 18 473 69 02