Parkujący może wnieść pisemną reklamację za pośrednictwem formularza w terminie 7 dni od daty wystawienia zawiadomienia. Reklamacje można składać w Punkcie Obsługi Klienta Rynek 27 w Nowym Sączu, gdzie znajdują się druki formularzy lub za pośrednictwem formularza poniżej, który umożliwia złożenie reklamacji wraz z załącznikami.
W przypadku składania reklamacji za pośrednictwem e-maila na adres e-mail: spp@mpk.nowysacz.pl, należy wypełnić druk dostępnego formularza i przesłać wraz z załącznikami. W przypadku niewypełnienia formularza należy podać w celu rozpatrzenia reklamacji niezbędne dane, takie jak: imię nazwisko, adres zamieszkania, numer rejestracyjny pojazdu, właściciela pojazdu, numer zawiadomienia.
Dane reklamacyjne należy wypełnić w sposób możliwy do odczytania. W przypadku braku możliwości odczytania reklamacja nie zostanie rozpatrzona.
O decyzji reklamujący powiadomiony będzie w formie pisemnej. Odpowiedzi na reklamację udzielane są w kolejności ich wpływu, dokładamy starań, aby termin udzielenia odpowiedzi nie przekroczył 30 dni. W przypadku nieuzyskania w ciągu 30 dni odpowiedzi na reklamację należy zadzwonić pod nr tel. 18 473 69 03.
Uwaga!
Reklamacja nie zostanie uwzględniona, jeśli:
- opłata postojowa nie została wniesiona niezwłocznie po zajęciu miejsca postojowego.
- nastąpiło przekroczenie opłaconego czasu postoju
- opłata została wniesiona na inną strefę postoju
- parkomat nie przyjął opłaty bilonem lub kartą płatniczą (wówczas należy wnieść opłatę w innym najbliższym parkomacie)
- osoba reklamująca tłumaczy się brakiem wiedzy albo tym, że zapomniała wnieść opłatę postojową.
MPK Sp. z o.o. w Nowym Sączu nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne nieprawidłowe działanie aplikacji mobilnych do wnoszenia opłat za postój pojazdów w SPP. W takim przypadku użytkownik może wystąpić z reklamacją do operatora aplikacji.
Uznanie reklamacji zwalnia z obowiązku uiszczenia opłaty dodatkowej.
Informujemy, że przysługuje prawo do złożenia jednokrotnego pisemnego odwołania od decyzji. Odwołanie od decyzji składa się pisemnie w terminie do 7 dni od daty otrzymania odpowiedzi na reklamację w formie formularza określonego powyżej .