Złóż wniosek o wydanie e-biletu

W Punktach Obsługi Klienta przyjmowane są wnioski o wydanie e-biletu, można na miejscu złożyć (wypełnić) wniosek i odebrać spersonalizowany bilet elektroniczny. Personalizacja biletu elektronicznego odbywa się na bieżąco (w miesiącach sierpień, wrzesień, październik mogą wystąpić opóźnienia).

  •   ul. Wyspiańskiego 22 (budynek MPK) ,
  •  ul. Rynku 27,
  • Al. Batorego 92,
  • ul. Bulwar Narwiku .

 

Odbiór karty tylko i wyłącznie za okazaniem oryginałów dokumentów upoważniające do ulgi i bezpłatnych przejazdów.

Poinformujemy Cię o terminie odbioru karty.

pobierz wniosek
1.
Pobierz dokument
2.
Wypełnij wniosek
3.
Dołącz zdjęcie
4.
Złóż wniosek
5.
Odbierz e-bilet potwierdzając swoje dane dokumentem osobistym lub legitymacją i wykup interesujący Cię bilet okresowy i/lub doładowanie elektronicznej portmonetki

    Załaduj wypełniony wniosek
    Dodaj zdjęcie
    Dokumenty uprawniające do ulgi