Złóż wniosek o wydanie e-biletu
W Punktach Obsługi Klienta przyjmowane są wnioski o wydanie e-biletu, można na miejscu złożyć (wypełnić) wniosek i odebrać spersonalizowany bilet elektroniczny. Personalizacja biletu elektronicznego odbywa się na bieżąco (w miesiącach sierpień, wrzesień, październik mogą wystąpić opóźnienia).
- ul. Wyspiańskiego 22 (budynek MPK) ,
- ul. Rynku 27,
- Al. Batorego 92,
- ul. Bulwar Narwiku .
Odbiór karty tylko i wyłącznie za okazaniem oryginałów dokumentów upoważniające do ulgi i bezpłatnych przejazdów.
Poinformujemy Cię o terminie odbioru karty.
1.
Pobierz dokument
2.
Wypełnij wniosek
3.
Dołącz zdjęcie
4.
Złóż wniosek
5.
Odbierz e-bilet potwierdzając swoje dane dokumentem osobistym lub legitymacją i wykup interesujący Cię bilet okresowy i/lub doładowanie elektronicznej portmonetki